Knyga sukurta kaip grafinio dizaino eksperimentas, įvedant žaismingą būdą pažinti „Taros“ biuro pavyzdžius per teminius ABC skyrius ir Glosarijaus (Glossary) navigaciją. Per visą knygą tarsi įspaudai ant pakuočių yra pažymėti Glosarijaus raktiniai žodžiai, leidžiantys naviguoti tarp Tada ir dabar, tarp čia and ten, šiek tiek kontekstualiau supažindinantys su „Taros“ biuro laikotarpiu, ten kūrusių dailininkų intencijomis ir praktikomis. Taip ieškojome tapatybės atspindžių, laiko ženklų ir kitokių prasminių kodų. Bandant tyrinėti fragmentiškai išlikusius pavyzdžius iš dabartinės perspektyvos teko atkūrinėti po mažą segmentą, įsigilinti į atskirų autorių biografijas ar pavienių kūrinių fragmentus pasitelkiant esminį Zoom-in metodą. Glosarijaus neišbaigtumas atspindi ir „Taros“ biuro archyvo fragmentiškumą, jo neišsipildymą, kuris užkoduotas pačioje biuro tapatybėje.
Knygos skirtukai ir Glosarijus buvo įkvėpti logotipų, kuriuos sukūrė „Taros“ biuro menininkai. Tai buvo Deimantės Jasiulevičiūtės ir Zuzanos Kostelanskos pasiūlyta idėja. Viskas prasidėjo tyrinėjant bei perpiešinėjant logotipus, kurie atrodė kiekvienas turintis savo balsą ir tapatybę – kaip A, primenanti liepsną arba augalą, ir Z, primenanti gyvatę, simbolį, dažnai matomą Lietuvos mitologijoje. Šis procesas paskatino ieškoti papildomų raidžių variacijų, galiausiai atrandant beveik visą abėcėlę, būtent taip gimė „Taros“ žodyno arba Glosarijus kūrimo idėja.
Fotografijos: Karolio Milaševičiaus